Löydät Vaikuttavaa Sisältöä blogista ajankohtaista tietoa sisältömarkkinoinnista, verkkosivujen hakukoneoptimoinnista ja vaikuttavan brändin rakentamisesta.

Googlen SGE-haku tulee, oletko valmis?

Googlen SGE-haku tulee, oletko valmis?

Mikä ihmeen SGE-haku? Google on pian uudistamassa hakukoneen käyttöä merkittävällä tavalla.

Kirjainyhdistelmä tulee sanoista Search Generative Experience. Hurjimpien arvioiden mukaan uusi generatiivista tekoälyä hyödyntävä hakumalli laskee dramaattisesti hakukoneista verkkosivuille tulevan liikenteen määrää.

Uudessa SGE-haussa tekoäly vastaa hakukoneen käyttäjän kyselyyn suoraan Googlen hakutulossivulla. Google on jo ottanut käyttöön SGE-haun testiversion yli 120 maassa ja se on tulossa myös Suomeen.

Miten sinun verkkosivujesi näkyvyyden käy uudistuksen jälkeen? Tästä artikkelista saat tietää kaiken oleellisen SGE-hausta.

Mikä on brändikirja ja miten yrityksesi hyötyy siitä?

Mikä on brändikirja ja miten yrityksesi hyötyy siitä?

Tiesitkö, että tutkitun tiedon mukaan johdonmukainen brändin rakentaminen voi kasvattaa yrityksen liikevaihtoa jopa 33 % ?

Brändin johdonmukaisuus on avaintekijä yrityksesi tunnettuuden ja tunnistettavuuden rakentamisessa, asiakkaiden luottamuksen ansaitsemisessa ja asiakasuskollisuuden rakentamisessa.

Brändikirja auttaa yritystäsi tunnistettavan, muistettavan ja kilpailukykyisen brändin rakentamisessa.

Saat tästä artikkelista DIY-vinkit brändistrategian muodostamiseen ja yrityksesi brändikirjan kirjoittamiseen.

Mikä on avainsanatutkimus ja mitä hyötyä siitä on?

Mikä on avainsanatutkimus ja mitä hyötyä siitä on?

Haluaisitko saada selville, mitkä liiketoimintaasi tai myymiisi tuotteisiin tai palveluihin liittyvät aihealueet, tuotekategoriat tai palvelut kiinnostavat potentiaalisia asiakkaitasi eniten?

Haluaisitko tietää, millaisia epäilyksiä tai kysymyksiä potentiaalisilla asiakkaillasi saattaa olla toimialaasi, tuotteisiisi ja palveluihisi liittyen?

Haluaisitko löytää helposti asiakkaitasi aidosti kiinnostavia sisältöideoita yrityksesi sisältömarkkinointiin?

Tämä artikkeli on sinulle! Saat vaiheittain etenevät ohjeet, kuinka teet avainsanatutkimuksen ja hyödynnät sitä vaikuttavaan sisältömarkkinointiin.

Miten teet vaikuttavaa sisältömarkkinointia?
| |

Miten teet vaikuttavaa sisältömarkkinointia?

Minuutissa julkaistaan miljoonia uusia sisältöjä jatkuvasti. Miten yrityksesi sisältö saadaan erottumaan massasta?

Miten saat kohdeyleisön huomion ja kuinka sisältömarkkinoinnista tehdään tuloksellista toimintaa, joka kasvattaa yrityksesi liikevaihtoa?

Paljastan sinulle tässä blogiartikkelissa kolmen vaiheen prosessin, jolla hankin tuntemattomalle uudelle brändille vuodessa tuhansien seuraajien yleisön.

3 vaikuttavan brändin tärkeintä elementtiä

3 vaikuttavan brändin tärkeintä elementtiä

Vahva ja vaikuttava brändi tarjoaa yrityksellesi kiistatonta kilpailuetua riippumatta toimialastasi.

Mitä kilpaillummalla alalla toimit, sitä tärkeämpää on erottautua kilpailijoista, jotta saat asiakkaidesi huomion.

Miten voit rakentaa yrityksellesi brändin, joka herättää positiivisia mielikuvia asiakkaissa ja toimii kilpailuetuna yrityksellesi?

Tässä artikkelissa käydään läpi, mitkä 3 elementtiä ovat erityisen tärkeitä vaikuttavan brändin rakentamisessa.

Blogitekstit  voivat tuottaa yrityksellesi jopa 100 000 € vuodessa

Blogitekstit voivat tuottaa yrityksellesi jopa 100 000 € vuodessa

Kuulostaako otsikon väite mielestäsi liian hyvältä ollakseen totta? Voiko yritys oikeasti saada blogitekstien kautta 100 000 euroa liikevaihtoa vuodessa? Suomen kruunaamaton Blogikuningatar, Tiia Konttinen on tienannut yrityksensä blogiteksteillä yli 100 000 euroa vuodessa. Blogiteksteillä voi aidosti olla valtavan positiivinen vaikutus liiketoiminnallesi! Tässä blogiartikkelissa kerron sinulle, miten…

Miten teet verkkosivujen sisällön hakukoneoptimoinnin?

Miten teet verkkosivujen sisällön hakukoneoptimoinnin?

Hakukoneoptimointi on laaja kokonaisuus, jossa on huomioitava useita erilaisia osa-alueita. Tässä blogiartikkelissa saat yksinkertaiset ja selkeät ohjeet siihen, miten toteutat hakukoneoptimoinnin onnistuneesti verkkosivujen sisällöntuotannossa.
Paneudutaan hieman myös siihen, millaisia sisältöjä Google suosii koostaessaan vastaukset käyttäjien tekemiin hakukyselyihin. Kerron sinulle, miten saat kirjoittamallesi sisällölle todennäköisesti hyvän sijoituksen Googlen hakutuloksissa täysin ilmaiseksi….